E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse - Justyna Skorupska | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

E-commerce Strategia Zarządzanie Finanse Justyna Skorupska

Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-9478-9

EAN: 9788301194789

Liczba stron: 150

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 47,38 zł

Oszczędzasz 11,62 zł
-20 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-22

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,90 zł 77,32 zł

oszczędzasz: 31,58 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

111,90 zł 79,12 zł

oszczędzasz: 32,78 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

68,99 zł 57,37 zł

oszczędzasz: 11,62 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 77,32 zł

oszczędzasz: 31,58 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.
Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.
Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce.
Jacek Kotarbiński

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.