E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-233-4703-3
EAN: 9788323347033
Liczba stron: 290
Cena detaliczna: 39,90 zł

34,97 zł

37,39 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
„Na rynku brakuje kompendium wiedzy, które w sposób przejrzysty, zrozumiały, a do tego rzetelny i wyczerpujący przekazywałoby studentom-przyszłym przedsiębiorcom wiedzę i podstawy kompetencyjne dotyczące szans, zagrożeń, wyzwań i zasad związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Internecie. Tym bardziej z zadowoleniem należy przyjąć pracę […], która znakomicie wpisuje się w lukę poznawczą dotyczącą przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej w erze cyfryzacji. […] Tekst ma wysoką wartość merytoryczną – obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości”.
Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Dyducha

Inni klienci sprawdzali również

35,06 zł 29,44 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

Scenariusze. Tom 1 - Lech Majewski | mała okładka
-38 %

Scenariusze. Tom 1

Lech Majewski

6.0 / 10 (1 ocena)

24,70 zł 29,65 zł (-16%) - najniższa cena 39,90 zł (-38%) - cena detaliczna

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 9,00 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Kocia Szajka i klątwa starego kina - Agata Romaniuk | mała okładka
-37 %

Kocia Szajka i klątwa starego kina

Agata Romaniuk

8.2 / 10 (43 ocen)

28,51 zł 29,42 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

31,61 zł 31,80 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

22,61 zł 22,61 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

41,18 zł 33,75 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

74,72 zł 74,72 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

Komunikacja językowa w internecie - Jan Grzenia | mała okładka
-16 %

Komunikacja językowa w internecie

Jan Grzenia

6.2 / 10 (19 ocen)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

35,58 zł 35,58 zł - najniższa cena 57,00 zł - cena detaliczna

21,39 zł 20,70 zł - najniższa cena 30,00 zł - cena detaliczna

39,00 zł 39,00 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

24,93 zł 26,37 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

32,09 zł 31,06 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

24,94 zł 24,15 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 54,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem