Firma jako całość Porządkowanie chaosu korporacyjnego - Kuciński Łukasz, Mielczarek Dagmara | okładka
Helion

Firma jako całość Porządkowanie chaosu korporacyjnego Kuciński Łukasz, Mielczarek Dagmara

Broszurowa ze skrzydełkami

Pierwsze wydanie: 2019-02-05

ISBN: 978-83-283-3661-2
EAN: 9788328336612
Liczba stron: 424
Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 36,58 zł

Oszczędzasz 22,42 zł
-38 %
Zamówienie wyślemy 2019-11-20 Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

105,90 zł 63,52 zł

oszczędzasz: 42,38 zł
-40 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 60,52 zł

oszczędzasz: 38,38 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 60,52 zł

oszczędzasz: 38,38 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

68,99 zł 43,57 zł

oszczędzasz: 25,42 zł
-36 %
Do koszyka

Opis

Perfekcyjnie, jak to w korporacji
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.

Skąd to się bierze?
Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.

W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:

Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?
Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?
Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.