Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić.
Z książki tej dowiesz się m.in., jak:
- wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;
- prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;
- przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.
Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.
Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.
Rebis
Jak mówić, żeby nas słuchali Sonya Hamlin
Oprawa twarda |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-751-0181-2 |
EAN: 9788375101812 |
Liczba stron: 340 |
Wydawnictwo: Rebis |
Format: 150x225mm |
Cena detaliczna: 47,90 zł |
47,90 zł
Produkt niedostępny
47,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem