Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy - Dziekoński Michał, Kozielski Robert | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-264-4419-7
EAN: 9788326444197
Liczba stron: 312
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 49,00 zł

49,00 zł

Produkt niedostępny

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:

- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
- jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,
- jak opracować kolejne części planu marketingowego,
- jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie.
Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

24,79 zł 24,71 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Nie tylko place zabaw! - Joanna Guszta | mała okładka
-40 %

Nie tylko place zabaw!

Joanna Guszta

9.5 / 10 (2 oceny)

35,71 zł 35,71 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

36,09 zł 36,09 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Bez żadnych zasad - Natalia Sobocińska | mała okładka
-37 %

Bez żadnych zasad

Natalia Sobocińska

8.0 / 10 (48 ocen)

27,08 zł 25,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

40,17 zł 40,17 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

101,99 zł 101,99 zł - najniższa cena 149,99 zł - cena detaliczna

29,81 zł 29,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem