Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty - Teresa Taranko | okładka
Nieoczywiste

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-633-9150-8

EAN: 9788363391508

Liczba stron: 272

Format: 165x240mm

Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 49,34 zł

Oszczędzasz 19,66 zł
-28 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-27

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

118,90 zł 79,28 zł

oszczędzasz: 39,62 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

121,90 zł 81,08 zł

oszczędzasz: 40,82 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

78,99 zł 59,33 zł

oszczędzasz: 19,66 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

118,90 zł 79,28 zł

oszczędzasz: 39,62 zł
-33 %
Do koszyka

Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


„Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.