Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty - Teresa Taranko | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-633-9150-8
EAN: 9788363391508
Liczba stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

52,37 zł

69,00 zł (-24%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł (-24%) - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-22
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

57,27 zł

73,90 zł (-22%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

78,90 zł (-27%) - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


„Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Inni klienci sprawdzali również

9788324022236

Wybrałam życie - Brygida Grysiak  | mała okładka
-32 %

Wybrałam życie

Brygida Grysiak

7.1 / 10 (153 ocen)

20,33 zł 20,33 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788308046555

Ukrwienia  - Janusz Leon Wiśniewski | mała okładka
-22 %

Ukrwienia

Janusz Leon Wiśniewski

6.7 / 10 (678 ocen)

21,95 zł 18,30 zł - najniższa cena 28,00 zł - cena detaliczna

9788324063819

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324076246

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788324085743

Intruzi - Isern Susanna, Wimmer Sonja | mała okładka
-55 %

Intruzi

Susanna Isern, Sonja Wimmer

8.1 / 10 (23 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367503068

38,58 zł 37,48 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

9788381516730

Jak pokonać stres
 - Joy Langley | mała okładka
-43 %

Jak pokonać stres

Joy Langley

8.0 / 10 (3 oceny)

22,79 zł 23,81 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788381259712

Ostatni sprawiedliwy
 - John Grisham | mała okładka
-28 %

Ostatni sprawiedliwy

John Grisham

6.7 / 10 (561 ocen)

33,19 zł 33,19 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

5904305462158

99,93 zł 103,83 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna

9788324183340

Geniusz techniki bogów - Childress David Hatcher | mała okładka
-43 %

Geniusz techniki bogów

Childress David Hatcher

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem