Marka narodowa Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju - Marta Hereźniak | okładka
PWE

Marka narodowa Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju Marta Hereźniak

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1898-7
EAN: 9788320818987
Liczba stron: 228
Format: 160x235mm
Cena katalogowa: 52,90 zł

52,90 zł 34,06 zł

Oszczędzasz 18,84 zł
-36 %
Zamówienie wyślemy 2020-03-31


Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

92,80 zł 56,01 zł

oszczędzasz: 36,79 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

87,89 zł 53,30 zł

oszczędzasz: 34,59 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

102,89 zł 61,55 zł

oszczędzasz: 41,34 zł
-40 %
Do koszyka
+
=

102,89 zł 61,55 zł

oszczędzasz: 41,34 zł
-40 %
Do koszyka
+
=

102,80 zł 64,00 zł

oszczędzasz: 38,80 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

105,80 zł 65,80 zł

oszczędzasz: 40,00 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

55,89 zł 37,05 zł

oszczędzasz: 18,84 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

102,80 zł 64,00 zł

oszczędzasz: 38,80 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

102,80 zł 64,00 zł

oszczędzasz: 38,80 zł
-37 %
Do koszyka

Opis

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw.
Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju.
Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces.
Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych.
Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.