Marketing Podręcznik akademicki - Eugeniusz Michalski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-9433-8
EAN: 9788301194338
Liczba stron: 726
Format: 16.5x23.5
Cena detaliczna: 104,00 zł

104,00 zł

Produkt niedostępny

91,51 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Inni klienci sprawdzali również

24,78 zł 24,78 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

Dziennik Noel - Richard Paul Evans  | mała okładka
-55 %

Dziennik Noel

Richard Paul Evans

7.6 / 10 (455 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,99 zł - cena detaliczna

Nieświęty Mikołaj - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Nieświęty Mikołaj

Magdalena Kordel

7.1 / 10 (528 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Ogród zagubionych tajemnic
 - A.M. Howell | mała okładka
-31 %

Ogród zagubionych tajemnic

A.M. Howell

7.0 / 10 (20 ocen)

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Przyjaciele - Davies Benji, Sarah Linda | mała okładka
-55 %

Przyjaciele

Benji Davies , Linda Sarah

7.9 / 10 (17 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Marzenie panny Benson
 - Rachel Joyce | mała okładka
-32 %

Marzenie panny Benson

Rachel Joyce

7.4 / 10 (286 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

47,61 zł 47,61 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

41,33 zł 42,30 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Dziewczyna z Neapolu
 - Lucinda Riley | mała okładka
-31 %

Dziewczyna z Neapolu

Lucinda Riley

7.5 / 10 (963 ocen)

34,43 zł 36,09 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem