Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji - Mirosława Pluta-Olearnik | okładka
PWE

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji Mirosława Pluta-Olearnik

Oprawa: Kartonowa Foliowana
ISBN: 978-83-208-2072-0
EAN: 9788320820720
Liczba stron: 208
Format: 162x237mm
Cena katalogowa: 59,90 zł

59,90 zł 46,70 zł

Oszczędzasz 13,20 zł
-22 %
Zamówienie wyślemy 2021-01-27 Książki za 3,90 zł

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

94,89 zł 60,70 zł

oszczędzasz: 34,19 zł
-36 %
Do koszyka

Opis

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.

Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.