Mity marketingowe Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń - Jacek Pogorzelski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-664-0238-6
EAN: 9788366402386
Liczba stron: 316
Cena detaliczna: 69,00 zł

52,38 zł

52,38 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-06
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

57,28 zł

57,28 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

78,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało” – to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:

-istoty marketingu,
-komunikacji marketingowej,
-zarządzania marką,
-strategii marketingowych,
-tworzenia relacji z nabywcami,
-kariery w marketingu.

Adresaci
Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

O autorze
Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, zarządzania marką oraz doświadczeniem klienta. Doświadczony brand manager i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i międzynarodowych korporacji.

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Ekspert ministerstw i samorządów. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. Autor książek: Praktyczny marketing miast i regionów, Marka na cztery sposoby, Mity marketingowe, Kod skuteczności, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki Wskaźniki marketingowe.

Autor bloga o marketingu dostępnego pod adresem: http://jacekpogorzelski.pl.

Inni klienci sprawdzali również

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Serce świadomości. - Alexander Eben | mała okładka
-32 %

Serce świadomości.

Alexander Eben

6.5 / 10 (108 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Na ciężkim kacu Nowa Rosja Putina i duchy przeszłości - Shaun Walker | mała okładka
-41 %

Na ciężkim kacu Nowa Rosja Putina i duchy przeszłości

Shaun Walker

7.2 / 10 (219 ocen)

26,69 zł 26,69 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Wnyki - Michał Śmielak | mała okładka
-42 %

Wnyki

Michał Śmielak

7.5 / 10 (835 ocen)

23,08 zł 23,17 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Wracaj do domu, tygrysku - Opracowanie zbiorowe | mała okładka
-43 %

Wracaj do domu, tygrysku

zbiorowy

6.0 / 10 (1 ocena)

28,49 zł 32,19 zł (-11%) - najniższa cena 49,99 zł (-43%) - cena detaliczna

Czarny tort - Wilkerson Charmaine | mała okładka
-32 %

Czarny tort

Charmaine Wilkerson

8.1 / 10 (15 ocen)

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Caden. Crazy Love. Tom 3
 - Monika Nawara | mała okładka
-43 %

Caden. Crazy Love. Tom 3

Monika Nawara

7.9 / 10 (57 ocen)

25,61 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym - Agnieszka Jaros, Szczepanik Renata | mała okładka
-26 %

Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym

Agnieszka Jaros, Szczepanik Renata

6.0 / 10 (1 ocena)

33,19 zł 33,19 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Siła lidera - Agnieszka Kozak, Sowińska-Wróbel Agnieszka | mała okładka
-16 %

Siła lidera

Agnieszka Kozak, Sowińska-Wróbel Agnieszka

4.8 / 10 (4 oceny)

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

25,55 zł 25,55 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

83,11 zł 83,11 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

44,68 zł 44,68 zł - najniższa cena 52,50 zł - cena detaliczna

Terapia poznawcza uzależnień - Beck Aaron T., Newman Cory F., Wright Fred D. | mała okładka
-27 %

Terapia poznawcza uzależnień

Beck Aaron T., Newman Cory F., Wright Fred D.

6.6 / 10 (8 ocen)

43,08 zł 43,08 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Psychopatologia - Cierpiałkowska Lidia | mała okładka
-30 %

Psychopatologia

Cierpiałkowska Lidia

7.2 / 10 (95 ocen)

60,54 zł 60,54 zł - najniższa cena 86,10 zł - cena detaliczna

13,78 zł 13,92 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

44,29 zł 36,92 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

32,55 zł 32,55 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem