MLM Marketing wielopoziomowy - John Kalench | okładka
Studio Emka

MLM Marketing wielopoziomowy John Kalench

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-650-6899-6

EAN: 9788365068996

Tytuł oryginalny: Being The Best You Can Be In MLM

Liczba stron: 256

Format: 135x210mm

Cena katalogowa: 39,90 zł

39,90 zł 24,99 zł

Oszczędzasz 14,91 zł
-37 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-27

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

89,80 zł 54,93 zł

oszczędzasz: 34,87 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

92,80 zł 56,73 zł

oszczędzasz: 36,07 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

49,89 zł 34,98 zł

oszczędzasz: 14,91 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

89,80 zł 54,93 zł

oszczędzasz: 34,87 zł
-38 %
Do koszyka

Opis

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.

Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.

Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.

John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.