MLM Marketing wielopoziomowy - John Kalench | okładka
Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2018-02-21

ISBN: 978-83-650-6899-6
EAN: 9788365068996
Tytuł oryginalny: Being The Best You Can Be In MLM
Liczba stron: 256
Format: 13.5x21.0cm
Cena detaliczna: 39,90 zł

27,99 zł

27,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-07-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.

Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.

Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.

John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.

Inni klienci sprawdzali również

Wysyłka przed premierą!
Ostatnia Wieczerza - Paweł Huelle  | mała okładka
-30 %

Ostatnia Wieczerza

Paweł Huelle

5.9 / 10 (233 ocen)

20,30 zł 20,30 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

Złodziejska magia - Trudi Canavan | mała okładka
-36 %

Złodziejska magia

Trudi Canavan

7.3 / 10 (2719 ocen)

28,66 zł 28,30 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

25,52 zł 25,52 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

5,00 zł 19,90 zł (-74%) - najniższa cena 19,90 zł (-74%) - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

17,96 zł 17,96 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Moment życia.Cykl Ulotna chwila. Tom 2
 - Joanna Zawadzka | mała okładka
-43 %

Moment życia.Cykl Ulotna chwila. Tom 2

Joanna Zawadzka

7.6 / 10 (100 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Kozioł
 - Przemysław Kowalewski | mała okładka
-39 %

Kozioł

Przemysław Kowalewski

6.8 / 10 (554 ocen)

28,69 zł 27,99 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

Granice wojny
 - Marcin Pilis | mała okładka
-43 %

Granice wojny

Marcin Pilis

7.6 / 10 (37 ocen)

33,62 zł 33,62 zł - najniższa cena 58,99 zł - cena detaliczna

Luca - Nikki J. Summers | mała okładka
-35 %

Luca

Nikki J. Summers

6.6 / 10 (183 ocen)

29,38 zł 29,38 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-33 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

69,37 zł 69,37 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-34 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

46,38 zł 55,65 zł (-16%) - najniższa cena 69,90 zł (-33%) - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem