Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - Grzegorz Miłkowski | okładka
Helion

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw Grzegorz Miłkowski

Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-283-6627-5
EAN: 9788328366275
Liczba stron: 144
Format: 140x210mm
Cena katalogowa: 39,90 zł

39,90 zł 22,94 zł

Oszczędzasz 16,96 zł
-43 %
Wyślemy w ciągu 24h

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

89,89 zł 50,43 zł

oszczędzasz: 39,46 zł
-43 %
Do koszyka
+
=

89,89 zł 50,43 zł

oszczędzasz: 39,46 zł
-43 %
Do koszyka
+
=

89,89 zł 50,43 zł

oszczędzasz: 39,46 zł
-43 %
Do koszyka
+
=

79,89 zł 44,93 zł

oszczędzasz: 34,96 zł
-43 %
Do koszyka
+
=

89,80 zł 52,88 zł

oszczędzasz: 36,92 zł
-41 %
Do koszyka
+
=

92,80 zł 54,68 zł

oszczędzasz: 38,12 zł
-41 %
Do koszyka
+
=

42,89 zł 25,93 zł

oszczędzasz: 16,96 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

89,80 zł 52,88 zł

oszczędzasz: 36,92 zł
-41 %
Do koszyka

Opis

Content is the king!
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu ? takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.