Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityka miejska może być interpretowana w dwóch kontekstach: nie tylko wyborczym, ale również prorozwojowym, determinuje prezentowaną perspektywę badawczą. Zestawienie i porównanie obu kontekstów działalności prezydentów, uzupełnione o parametryczny ogląd ich pozycji na arenie miejskiej, składa się na koncepcję pracy.
Adam Marszałek
Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska Kamil Glinka
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-801-9823-4 |
EAN: 9788380198234 |
Liczba stron: 280 |
Format: 160x220mm |
Cena detaliczna: 56,00 zł |
42,03 zł
35,03 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
56,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem