Private Banking marketing jakość sprzedaż - Dorota Bednarska-Olejniczak | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6256-9
EAN: 9788375562569
Liczba stron: 262
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów?
Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.

Inni klienci sprawdzali również

9788389747938

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788375514896

Bez wytchnienia - Barbara Freethy | mała okładka
-43 %

Bez wytchnienia

Barbara Freethy

7.1 / 10 (87 ocen)

21,99 zł 21,99 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788324059201

Nieświęty Mikołaj - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Nieświęty Mikołaj

Magdalena Kordel

7.1 / 10 (528 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324082827

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324076253

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788383180700

Harper Drew. Dziennik katastrofy - Kathy Weeks | mała okładka
-42 %

Harper Drew. Dziennik katastrofy

Kathy Weeks

7.8 / 10 (13 ocen)

23,00 zł 23,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788382572209

MASHLE. Tom 7
 - Hajime Komoto  | mała okładka

MASHLE. Tom 7

Hajime Komoto

8.0 / 10 (1 ocena)

22,41 zł 22,41 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna

9788382572346

22,41 zł 22,41 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna

9788324067725

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788368008357

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem