Człowiek, który cudem uniknął śmierci lub poważnych obrażeń, czuje się jak zwycięzca. Jest niczym ten, który wygrał milion złotych na loterii albo otrzymał drugie życie. Dlaczego? Przecież obiektywnie w jego życiu nic nie zmieniło się w stosunku do sytuacji sprzed tego zdarzenia.
Wbrew powszechnej intuicji to, czy jakaś okoliczność zostanie odebrana jako zysk czy strata, w dużej mierze zależy od umiejscowienia punktu odniesienia.
Wpływ punktu odniesienia na poziom satysfakcji oraz na podejmowane decyzje jest jednym spośród wielu efektów motywacyjnych i poznawczych omawianych w tej pracy.
W monografii podjęta została ważna problematyka wpływu czynników behawioralnych na podejmowanie
decyzji, ze szczególnym uwzględnieniem decyzji ekonomicznych.
Z recenzji dr hab. Justyny Franc-Dąbrowskiej, prof. SGGW
Książka jest adresowana do środowiska naukowego. Może być także interesująca dla praktyków gospodarczych. Dotyczy nowatorskich zagadnień w finansach behawioralnych w ogólności, a w zakresie teorii perspektywy w szczególności.
Z recenzji prof. dr. hab. Adama Szyszki
CeDeWu
Punkt odniesienia Rzecz o motywacyjnych i poznawczych inklinacjach w ekonomii behawioralnej (wyd. III) Piotr Zielonka
Oprawa miękka |
Wydanie: trzecie |
ISBN: 978-83-810-2700-7 |
EAN: 9788381027007 |
Liczba stron: 170 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 65,00 zł |
47,38 zł
44,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
65,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem