Strategia Lean Kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej - Balle Michael, Jones Daniel, Chaize Jacques, Fiume Orest | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-808-7629-3
EAN: 9788380876293
Tytuł oryginalny: The Lean Strategy Using Lean to Create Competitive Advantage, Unleash Innovation, and Deliver Sustai
Liczba stron: 356
Format: 160x230mm
Cena katalogowa: 74,90 zł
Tłumaczenie: Bartosz Sałabut

74,90 zł 69,50 zł

Zamówienie wyślemy 2022-07-04
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

84,80 zł 78,50 zł

oszczędzasz: 6,30 zł
-7 %
Do koszyka
+
=

84,80 zł 78,50 zł

oszczędzasz: 6,30 zł
-7 %
Do koszyka
+
=

84,80 zł 78,50 zł

oszczędzasz: 6,30 zł
-7 %
Do koszyka
+
=

78,80 zł 71,40 zł

oszczędzasz: 7,40 zł
-9 %
Do koszyka

Opis

Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby? Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji? Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy? Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?
Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.
Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.
Książka Strategia lean obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.
Myślenie LEAN to kompleksowa STRATEGIA biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.
Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.
Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta.
Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.
Autorzy tej książki to autorytety cieszące się powszechnym poważaniem w świecie lean.
Dr Michael Ballé od dwudziestu lat wspiera menedżerów jako trener. Jest założycielem Institut Lean France i autorem pięciu książek poświęconych tematyce lean, które w istotnym stopniu wpłynęły na międzynarodową myśl i praktykę w tym zakresie.
Daniel T. Jones jest współautorem bestsellerów, za sprawą których świat poznał metodologię lean (Maszyna, która zmieniła świat, Lean thinking – szczupłe myślenie, Szczupłe rozwiązania). Jest również założycielem UK Lean Enterprise Academy oraz Lean Global Network.
Jacques Chaize był dyrektorem generalnym Danfoss Water Controls, wiodącej francusko-duńskiej firmy specjalizującej się w produkcji zaworów i będącej wzorcem wdrażania praktyki lean. Jest również współzałożycielem francuskiego oddziału Society for Organizational Learning.
Orest J. Fiume był dyrektorem oraz dyrektorem finansowym Wiremold Company, jest także emerytowanym dyrektorem Lean Enterprise Institute. Jest współautorem książki Real Numbers: Management Accounting in a Lean Organization oraz współtwórcą ruchu Lean Accounting.

Inni klienci sprawdzali również

44,90 zł

31,77 zł

Wiosna - Karl Ove Knausgård | mała okładka
-34 %

Wiosna

Karl Ove Knausgård

7.4 / 10 (113 ocen)

34,90 zł

23,04 zł

34,90 zł

20,24 zł

Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian  - Malcolm Gladwell | mała okładka
-30 %

Punkt przełomowy

Malcolm Gladwell

7.2 / 10 (396 ocen)

49,90 zł

34,93 zł

12,99 zł

10,40 zł

44,99 zł

26,55 zł

Odwet. Zemsta mafii - K.C. Hiddenstorm | mała okładka
-40 %

Odwet. Zemsta mafii

K.C. Hiddenstorm

6.5 / 10 (259 ocen)

39,90 zł

24,07 zł

44,99 zł

31,49 zł

Robię Włosing - Agnieszka Niedziałek | mała okładka
-34 %

Robię Włosing

Agnieszka Niedziałek

7.5 / 10 (129 ocen)

49,99 zł

33,06 zł

42,99 zł

24,93 zł

Inne książki z tej kategorii

94,00 zł

79,60 zł

Taktyka walki w terenie zurbanizowanym - Makowiec Paweł, Mroszczyk Marek | mała okładka
-16 %

Taktyka walki w terenie zurbanizowanym

Makowiec Paweł, Mroszczyk Marek

8.2 / 10 (14 ocen)

59,00 zł

49,54 zł

109,00 zł

68,78 zł

39,90 zł

29,94 zł

54,90 zł

38,21 zł

Nauka praktyczna kanoniera - Paszkowski Józef | mała okładka
-35 %

Nauka praktyczna kanoniera

Paszkowski Józef

55,00 zł

35,66 zł

39,90 zł

33,33 zł

11,49 zł

8,33 zł

Gra na giełdzie Podręcznik początkującego inwestora - Chybowski Cezary, Kubacka Marta | mała okładka
-20 %

Gra na giełdzie Podręcznik początkującego inwestora

Chybowski Cezary, Kubacka Marta

9.7 / 10 (3 oceny)

49,00 zł

39,22 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.