Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych Studia przypadków -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-808-8437-3
EAN: 9788380884373
Liczba stron: 198
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 39,90 zł

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 34,63 zł (-20%) - najniższa cena 39,90 zł (-31%) - cena detaliczna

Umarły las - Wajrak Adam, Samojlik Tomasz | mała okładka
-32 %

Umarły las

Wajrak Adam, Samojlik Tomasz

7.8 / 10 (125 ocen)

27,13 zł 27,13 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Legendarne kradzieże. Na tropie największych złodziei w historii świata
 - Mariño Soledad Romero, Blasco Julio Antonio | mała okładka
-55 %

Legendarne kradzieże. Na tropie największych złodziei w historii świata

Soledad Romero Mariño, Julio Antonio Blasco

8.1 / 10 (14 ocen)

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

365 dni cudowności - R. J. Palacio | mała okładka
-31 %

365 dni cudowności

R. J. Palacio

7.8 / 10 (106 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Z nieba spadły trzy jabłka - Narine Abgarjan | mała okładka
-30 %

Z nieba spadły trzy jabłka

Narine Abgarjan

8.3 / 10 (3 oceny)

38,58 zł 38,58 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

Najbardziej bezsensowne zwierzęta świata
 - Philip Bunting | mała okładka
-37 %

Najbardziej bezsensowne zwierzęta świata

Philip Bunting

9.0 / 10 (1 ocena)

47,38 zł 51,67 zł - najniższa cena 74,90 zł - cena detaliczna

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem