W supermarkecie szczęścia O różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1737-0
EAN: 9788376417370
Liczba stron: 352
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 60,00 zł

60,00 zł

Produkt niedostępny

60,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Przedstawia aktualne kierunki poszukiwań wyznaczników decyzji i zachowań człowieka w tej sferze. Wskazuje nowe tendencje i zjawiska w zachowaniach konsumenckich, takie jak „konsumowanie” pracy, merkantylizacja religii, kupowanie doznań i doświadczeń w miejsce produktów i usług oraz różne formy antykonsumpcji. Główny cel książki i kluczowe jej przesłanie odzwierciedla sam tytuł, odwołujący się do pojęcia supermarketu. Pojęcie to – znajome, zrozumiałe i ujmujące charakterystyczne cechy naszego życia – ułatwia skrótowe komunikowanie złożonych treści, odnoszących się do wielu wymiarów ludzkiego bytowania w kulturze, edukacji, pracy, religii, polityce czy rodzinie. Tytułowy supermarket, oferując różnorodność obiektów, sensów i znaczeń, poprzez włączenie ludzi-konsumentów w rozbudowany dyskurs handlowo-rozrywkowy, powinien – wedle ich oczekiwań i nadziei – zapewnić im szczęście i satysfakcję życiową. O tym, czy nadzieje te i oczekiwania zostają spełnione, traktuje właśnie prezentowana książka. Ma ona charakter interdyscyplinarny, autorzy rozdziałów to psychologowie, socjologowie i ekonomiści. Zawiera zarówno prace empiryczne, w których przedstawione są aktualne wyniki badań, jak i teoretyczne rozdziały przeglądowe. Kierujemy ją do szerokiego kręgu odbiorców – studentów i nauczycieli akademickich, praktyków zajmujących się marketingiem, reklamą, zachowaniami konsumenckimi oraz do wszystkich osób zainteresowanych jakością życia w kulturze konsumpcji. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.

Inni klienci sprawdzali również

30,53 zł 26,94 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Szwindel - Jakub Ćwiek | mała okładka
-40 %

Szwindel

Jakub Ćwiek

6.6 / 10 (825 ocen)

22,60 zł 22,60 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

Nikt się nie dowie - Agnieszka Pietrzyk | mała okładka
-41 %

Nikt się nie dowie

Agnieszka Pietrzyk

6.9 / 10 (600 ocen)

23,68 zł 23,68 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

29,77 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

26,27 zł 25,06 zł - najniższa cena 41,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

22,90 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

W sieci. Jak sieci społeczne kształtują nasze życie - Christakis Nicholas A., Fowler James H. | mała okładka
-43 %

W sieci. Jak sieci społeczne kształtują nasze życie

Christakis Nicholas A., Fowler James H.

5.8 / 10 (11 ocen)

34,37 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Kolonizacja nauki i świata przez kapitał - Jacek Tittenbrun | mała okładka
-28 %

Kolonizacja nauki i świata przez kapitał

Jacek Tittenbrun

6.0 / 10 (1 ocena)

28,12 zł 26,28 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Z zagadnień psychologii społecznej - Stanisław Ossowski | mała okładka
-16 %

Z zagadnień psychologii społecznej

Stanisław Ossowski

6.3 / 10 (3 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

O osobliwościach nauk społecznych - Stanisław Ossowski | mała okładka
-16 %

O osobliwościach nauk społecznych

Stanisław Ossowski

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Historia myśli socjologicznej Wydanie nowe - Jerzy Szacki | mała okładka

Historia myśli socjologicznej Wydanie nowe

Jerzy Szacki

6.3 / 10 (112 ocen)

91,51 zł 91,51 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem