Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Zdzisław Pierścionek | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie Zdzisław Pierścionek

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-6514-7
EAN: 9788301165147
Liczba stron: 504
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 57,93 zł

Oszczędzasz 11,07 zł
-16 %
Zamówienie wyślemy 2021-06-22

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

69,59 zł 58,42 zł

oszczędzasz: 11,17 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.

Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.