Konto

Badania marketingowe Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Krystyna Mazurek-Łopacińska Książka

Badania marketingowe Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
93,87 zł
109,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 642
Format: 17.6x25.0cm
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej
93,87 zł
Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów . Podręcznik został stworzony z myślą o: studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych, menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach, pracownikach agencji badawczych i konsultingowych, przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych. Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Badania marketingowe Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301240295
Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 642
Format: 17.6x25.0cm
Rok wydania: 2025
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Badania marketingowe Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Inne książki Krystyna Mazurek-Łopacińska

Oceny i recenzje książki Badania marketingowe Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Średnia ocen:
5.50 /10
Liczba ocen:
2
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki