DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ Wikonka SZCZEGÓŁY>>
Menu

New media in the marketing communication of enterprises in the international market Małgorzata Bartosik-Purgat Książka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market
89,70 zł
104,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-07-01
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 350
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej
89,70 zł
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets. The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication. Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

Szczegółowe informacje na temat książki New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301206055
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 350
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Język wydania: angielski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Inne książki Małgorzata Bartosik-Purgat

Oceny i recenzje książki New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość