Analiza Decyzji - Goodwin Paul, Wright George | okładka
Nieoczywiste

Analiza Decyzji Goodwin Paul, Wright George

Oprawa twarda
ISBN: 978-83-664-0245-4
EAN: 9788366402454
Liczba stron: 508
Cena katalogowa: 89,00 zł
Tłumaczenie: Matyja Piotr

89,00 zł 66,54 zł

Oszczędzasz 22,46 zł
-25 %
Zamówienie wyślemy 2020-06-02

 

Nominacje Nike

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

138,99 zł 94,03 zł

oszczędzasz: 44,96 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

138,90 zł 96,48 zł

oszczędzasz: 42,42 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

141,90 zł 98,28 zł

oszczędzasz: 43,62 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

91,99 zł 69,53 zł

oszczędzasz: 22,46 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

138,90 zł 96,48 zł

oszczędzasz: 42,42 zł
-30 %
Do koszyka

Opis

Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem jest przezwyciężenie tych trudności. Autorzy w sposób jasny i prosty, bez nadmiernego odwoływania się do notacji matematycznej, przedstawiają takie kwestie, jak:

- technika oceny wieloatrybutowej (SMART) oraz techniki opcjonalne (m.in. proces hierarchii analitycznej, metoda równych zmian i technika MACBETH),
- podejmowanie decyzji w warunkach niepewności,
- drzewa decyzyjne i diagramy wpływu,
- metody szacowania prawdopodobieństwa,
- metoda delficka, rynki prognostyczne i debaty decyzyjne,
- modelowanie problemów związanych z przydzielaniem zasobów,
- planowanie scenariuszowe,
- systemy eksperckie.

Proces podejmowania decyzji częstokroć przebiega niewłaściwie – i to zazwyczaj bez naszej wiedzy. W tej książce pokazano, jak stosować analizę decyzyjną, aby podejmowane decyzje byty skuteczne. Atrakcyjność tej książki polega na przedstawieniu wielu ujęć analizy decyzyjnej w formie przystępnej dla zapracowanych dyrektorów i zarządzających firmami.

prof. Lawrence D. Phillips
London School of Economics and Political Science

Książka opisuje sposoby podejmowania decyzji tak, aby decyzje te były racjonalne i trafne. Chodzi tu przede wszystkim o decyzje podejmowane przez dyrektorów i inne osoby zarządzające instytucjami państwowymi, firmami czy pojedynczymi projektami, ale autorzy chętnie odwołują się też do decyzji osobistych – np. czy zmienić niesatysfakcjonujące miejsce zatrudnienia, jak wynająć lokal na biuro.

prof. Tadeusz Tyszka
Kierownik Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji Akademia Leona Koźmińskiego

Adresaci
Książka jest przeznaczana nie tylko dla uczestników kursów MBA oraz studentów zarządzania i kierunków ekonomicznych, lecz także samych zarządzających, od tych prowadzących pojedyncze projekty po szefów dużych przedsiębiorstw.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.