Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: piąte
ISBN: 978-83-208-2259-5
EAN: 9788320822595
Liczba stron: 240
Format: 162x237mm
Cena katalogowa: 59,90 zł

59,90 zł 39,41 zł

Oszczędzasz 20,49 zł
-34 %
Zamówienie wyślemy 2021-09-24
Książki od 3,90 zł!
Książki od 3,90 zł!

Opis

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Inni klienci sprawdzali również

69,90 zł

47,53 zł

34,90 zł

23,73 zł

Pyszne obiady - Anna Starmach | mała okładka
-32 %

Pyszne obiady

Anna Starmach

7.0 / 10 (22 ocen)

36,90 zł

24,99 zł

19,90 zł

Zimowla - Dominika Słowik | mała okładka
-32 %

Zimowla

Dominika Słowik

6.9 / 10 (1055 ocen)

44,90 zł

30,53 zł

Lukrecja stawia na swoim - Anne Goscinny | mała okładka
-33 %

Lukrecja stawia na swoim

Anne Goscinny

8.1 / 10 (45 ocen)

39,99 zł

26,99 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.