Badania marketingowe Teoria i praktyka -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-5462-2
EAN: 9788301154622
Liczba stron: 494
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Największymi atutami podręcznika są:
uwzględnienie najnowszych badań,
przykłady pochodzące z polskich firm,
kompleksowe podejście,
przejrzysta struktura i jasność wykładu,
bogata bibliografia,
indeks rzeczowy.

Inni klienci sprawdzali również

Najlepsze, co mnie w życiu nie spotkało - Jimmy Rice, Laura Tait | mała okładka
-31 %

Najlepsze, co mnie w życiu nie spotkało

Laura Tait, Jimmy Rice

5.9 / 10 (66 ocen)

24,14 zł 24,14 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

33,90 zł 33,61 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Boska Ziemia - Stanisław Jaromi | mała okładka
-55 %

Boska Ziemia

Stanisław Jaromi

5.8 / 10 (19 ocen)

16,61 zł 16,61 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Jutro wolni? Komuniści w ruchu oporu w getcie warszawskim - Matylda Jonas-Kowalik | mała okładka
-30 %

Jutro wolni? Komuniści w ruchu oporu w getcie warszawskim

Matylda Jonas-Kowalik

7.0 / 10 (3 oceny)

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

50,99 zł 50,99 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

52,37 zł 52,37 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem