Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów - Barbara Stawarz-García | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz-García

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-9669-1
EAN: 9788301196691
Liczba stron: 180
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 44,13 zł

Oszczędzasz 14,87 zł
-25 %
Zamówienie wyślemy 2019-11-22 Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,90 zł 74,07 zł

oszczędzasz: 34,83 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

111,90 zł 75,87 zł

oszczędzasz: 36,03 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

61,99 zł 47,12 zł

oszczędzasz: 14,87 zł
-23 %
Do koszyka
+
=

68,99 zł 54,12 zł

oszczędzasz: 14,87 zł
-21 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 74,07 zł

oszczędzasz: 34,83 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.