Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej - Magdalena Jaworowicz | okładka
Difin

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej Magdalena Jaworowicz

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-793-0946-7

EAN: 9788379309467

Liczba stron: 272

Format: 15.9x23.0

Cena katalogowa: 55,00 zł

55,00 zł 44,17 zł

Oszczędzasz 10,83 zł
-20 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-26

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

104,90 zł 74,11 zł

oszczędzasz: 30,79 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

107,90 zł 75,91 zł

oszczędzasz: 31,99 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

64,99 zł 54,16 zł

oszczędzasz: 10,83 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

104,90 zł 74,11 zł

oszczędzasz: 30,79 zł
-29 %
Do koszyka

Opis

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.

Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.