E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy - Jarosław Królewski, Paweł Sala | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8344-8
EAN: 9788301183448
Liczba stron: 600
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 104,00 zł

104,00 zł

Produkt niedostępny

104,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis


Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Autorzy: ??Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, ?Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, ?Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

Jezus ośmieszony. Esej apologetyczny i sceptyczny - Leszek Kołakowski | mała okładka
-30 %

Jezus ośmieszony

Leszek Kołakowski

7.3 / 10 (129 ocen)

20,93 zł 20,93 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

38,97 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Cham z kulą w głowie - Ziemowit Szczerek | mała okładka
-55 %

Cham z kulą w głowie

Ziemowit Szczerek

6.6 / 10 (244 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

31,49 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

7 sposobów - Oliver Jamie | mała okładka
-31 %

7 sposobów

Jamie Oliver

7.9 / 10 (22 ocen)

48,29 zł 48,29 zł - najniższa cena 70,00 zł - cena detaliczna

Luca - Agnieszka Siepielska | mała okładka
-40 %

Luca

Agnieszka Siepielska

7.6 / 10 (1030 ocen)

20,83 zł 20,83 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Życie w kulturze wyczerpania
 - Sylwester Warzyński | mała okładka
-37 %

Życie w kulturze wyczerpania

Sylwester Warzyński

37,71 zł 37,71 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

44,14 zł 44,14 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Złe dziecko - Camilla Way | mała okładka
-30 %

Złe dziecko

Camilla Way

8.0 / 10 (299 ocen)

34,99 zł 34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

27,47 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-33 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

69,37 zł 69,37 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-34 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

46,38 zł 55,65 zł (-16%) - najniższa cena 69,90 zł (-33%) - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem