Franczyza nowoczesny model rozwoju biznesu - Ziółkowska Marta Joanna | okładka
CeDeWu

Franczyza nowoczesny model rozwoju biznesu Ziółkowska Marta Joanna

Oprawa miękka
Wydanie: czwarte
ISBN: 978-83-810-2305-4
EAN: 9788381023054
Liczba stron: 227
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 60,00 zł

60,00 zł 44,51 zł

Oszczędzasz 15,49 zł
-26 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

109,99 zł 72,00 zł

oszczędzasz: 37,99 zł
-34 %
Do koszyka
+
=

109,90 zł 74,45 zł

oszczędzasz: 35,45 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

112,90 zł 76,25 zł

oszczędzasz: 36,65 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

62,99 zł 47,50 zł

oszczędzasz: 15,49 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

109,90 zł 74,45 zł

oszczędzasz: 35,45 zł
-32 %
Do koszyka

Opis

Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami.

Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod "parasolem" znanej i rozpoznawalnej marki. Dla twórców unikalnego know-how jest natomiast drogą rozwoju i wzrostu poziomu rozpoznawalności marki.

"Poza niewątpliwymi walorami naukowo-poznawczymi książka ma istotną wartość aplikacyjną, może być cenną lekturą dla praktyków gospodarczych uczestniczących w łańcuchach franczyzowych oraz tych, którzy interesują się podjęciem tego typu współpracy" - z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Mareckiego.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.