The monograph (…) concerns an extremely important aspect, which is the problem of international expansion of businesses. Atlough many titles can be found in the literature concerning the infernationalization of firms, this problem is not often discussed in the context of international entrepreneurship. This is the element that distinguishes the reviewed book on the publishing market.It is about its originality, timeliness, as well as applicability considerations. The book can be extremely useful both for university students of economics and business studies, researchers exploring the discussed issues, as well as managers and their businesses functioning on foreign markets and those that are just about to start opeations of this type.
Prof. Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Internationalization of Firms
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-012-0193-7 |
EAN: 9788301201937 |
Liczba stron: 240 |
Format: 16.0x23.0cm |
Cena detaliczna: 89,00 zł |
74,70 zł
74,70 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
89,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem