Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych - Tomasz Płudowski | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych Tomasz Płudowski

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-5637-4
EAN: 9788301156374
Liczba stron: 270
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 40,78 zł

Oszczędzasz 8,22 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-20
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

68,99 zł 51,77 zł

oszczędzasz: 17,22 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

88,99 zł 62,77 zł

oszczędzasz: 26,22 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

98,99 zł 68,27 zł

oszczędzasz: 30,72 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.