Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - Czakon Wojciech | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-233-4938-9
EAN: 9788323349389
Liczba stron: 212
Format: 16.5x24.5cm
Cena detaliczna: 44,10 zł

32,20 zł

32,20 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

44,10 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

37,10 zł

37,10 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

54,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważa też przełomowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian klimatu, biedy. Podobnie potrafi przeoczyć konkurenta, nie może więc wygrać rywalizacji rynkowej. Ten sam strateg, którego obarcza się odpowiedzialnością za porażki, jest jednak ojcem wcześniejszych sukcesów firmy. Oskarżanie menedżera o krótkowzroczność to droga donikąd, zwykłe szukanie winnego. Zrozumienie krótkowzroczności strategicznej wymaga głębszego, szerszego oraz rzetelnego spojrzenia. Otwiera ono drogę do właściwego zrozumienia strategii, do wdrażania lepszych rozwiązań, a dalej – do przyszłych sukcesów firmy. Warto więc zająć się krótkowzrocznością strategiczną, bowiem rozwiązanie problemów, które to zjawisko wywołuje, zawiera obietnicę lepszej i długiej przyszłości firm. „Przedstawiona monografia jest dziełem oryginalnym, które nie ma swojego odpowiednika w piśmiennictwie polskim, a nawet w światowym.
Stanowi doskonałe opracowanie w obszarze zarządzania strategicznego, co czyni z niej ważną pozycję referencyjną w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Zamieszczenie praktycznych przykładów czyni z opracowania dzieło o charakterze nie tylko stricte naukowym, ale i aplikacyjnym, co jest jednym z ważnych postulatów charakterystycznych dla dyscypliny nauk o zarządzaniu.
Kolejną wartością publikacji jest zaproponowanie ramy teoretycznej do badania krótkowzroczności, z jednoczesnym eksponowaniem uwarunkowań jednostki-człowieka oraz interakcji międzyludzkich”.
Z recenzji prof. dr hab. Ewy Stańczyk-Hugiet

Wojciech Czakon – profesor nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wcześniej pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie stworzył Katedrę Teorii Zarządzania. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Interesuje się zjawiskami międzyorganizacyjnymi, strukturami i strategiami firm wobec ważnych aktorów otoczenia. Zgłębiając behawioralne uwarunkowania strategii (m.in. preferencje, interpretacje, zaufanie), otwiera drogę do skuteczniejszych zachowań strategicznych firm. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego w polskich i międzynarodowych czasopismach naukowych. Redaktor wydań specjalnych dotyczących koopetycji (m.in. w „Long Range Planning”, „Industrial Marketing Management”, „International Studies of Management & Organization”). Kierownik projektów badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Horyzont 2020 oraz 7 Programu Ramowego UE. Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management). Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich.

Inni klienci sprawdzali również

Weiser Dawidek - Paweł Huelle | mała okładka
-32 %

Weiser Dawidek

Paweł Huelle

7.2 / 10 (769 ocen)

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

20,21 zł 20,21 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

31,46 zł 31,46 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Zwyczajne cuda - Agnieszka Jeż | mała okładka
-43 %

Zwyczajne cuda

Agnieszka Jeż

6.6 / 10 (257 ocen)

22,74 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

29,23 zł 29,23 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

34,09 zł 34,09 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

11,48 zł 11,59 zł - najniższa cena 19,99 zł - cena detaliczna

45,85 zł 48,61 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna

68,15 zł 68,15 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

34,29 zł 28,58 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

27,58 zł 29,49 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

41,46 zł 41,46 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

35,67 zł 35,67 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

28,75 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

How to be a successful organization - Ziomek Agnieszka | mała okładka
-26 %

How to be a successful organization

Ziomek Agnieszka

25,00 zł 20,83 zł - najniższa cena 33,60 zł - cena detaliczna

Power4Change Sztuka osiągania celów - Marek Kamiński | mała okładka
-43 %

Power4Change Sztuka osiągania celów

Marek Kamiński

6.3 / 10 (15 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

59,96 zł 59,96 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz | mała okładka
-43 %

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

5.9 / 10 (18 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem