Kultura biznesu Normy i formy - Irena Kamińska-Radomska | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kultura biznesu Normy i formy Irena Kamińska-Radomska

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-012-1038-0
EAN: 9788301210380
Liczba stron: 386
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 49,53 zł

Oszczędzasz 9,47 zł
-16 %
Zamówienie wyślemy 2020-06-01

 

Nominacje Nike

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,99 zł 77,02 zł

oszczędzasz: 31,97 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

128,99 zł 88,02 zł

oszczędzasz: 40,97 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

98,99 zł 71,52 zł

oszczędzasz: 27,47 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

98,99 zł 71,48 zł

oszczędzasz: 27,51 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 73,47 zł

oszczędzasz: 25,43 zł
-25 %
Do koszyka

Opis

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.