Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? - Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna | okładka
PWE

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? Kall Jacek, Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna

Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wydanie: pierwsze
EAN: 9788320823141
Liczba stron: 224
Format: 28.4x12.2
Cena katalogowa: 59,90 zł

59,90 zł 43,40 zł

Oszczędzasz 16,50 zł
-28 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Nominacje Nike

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

109,89 zł 70,89 zł

oszczędzasz: 39,00 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

129,89 zł 81,89 zł

oszczędzasz: 48,00 zł
-36 %
Do koszyka
+
=

109,80 zł 73,34 zł

oszczędzasz: 36,46 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

112,80 zł 75,14 zł

oszczędzasz: 37,66 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

62,89 zł 46,39 zł

oszczędzasz: 16,50 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

109,80 zł 73,34 zł

oszczędzasz: 36,46 zł
-33 %
Do koszyka

Opis

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.



Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.