Mind hacking Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! - Marcin Cichocki | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-3251-1
EAN: 9788301232511
Liczba stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

54,73 zł

54,74 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-16
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

99,52 zł

102,33 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

138,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

59,63 zł

59,64 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

78,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji. *** Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i materiałów cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie. Marcin Cichocki w swojej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z różnych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania. Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, niełatwe zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, niejednokrotnie humorystyczny. Konsumencie - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, że przed sprawnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości. Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji. Marketerze - nie znajdziesz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, by Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt piękne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich. Jeśli wyciągniesz z niej prawidłowe wnioski (o co, przez formę podania, nietrudno), uzyskasz potężny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie istotna jest perswazja. Maciej Sowa

Inni klienci sprawdzali również

Nie śpiewaj przy stole - Adriana Trigiani | mała okładka
-31 %

Nie śpiewaj przy stole

Adriana Trigiani

5.6 / 10 (35 ocen)

20,63 zł 20,63 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

31,43 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

24,49 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Erynie (wyd. filmowe)
 - Krajewski Marek | mała okładka
-30 %

Erynie (wyd. filmowe)

Marek Krajewski

6.9 / 10 (3180 ocen)

31,43 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

31,50 zł 47,59 zł (-33%) - najniższa cena 69,99 zł (-54%) - cena detaliczna

23,60 zł 23,93 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

23,60 zł 23,93 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

29,49 zł 29,49 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem