Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej Zastosowanie i oddziaływanie - Michał Makowski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-810-2367-2
EAN: 9788381023672
Liczba stron: 348
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 90,00 zł

78,74 zł

68,54 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

90,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

83,64 zł

73,44 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

99,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wska­zuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opi­sanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Au­tor opracowania skupił uwagę m.in. na:
• istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,
• realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,
• metodach badania skuteczności reklamy,
• omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,
• szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,
• ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.


... Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, ale także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność sa­modzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreśle­nie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niespotykanego w polskiej literaturze) ...
prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk


... Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyj­nej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, że intencjonalny dobór treści niewerbalnych zwiększa sku­teczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) Według mojej wiedzy jest to naj­bardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym ...
dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.

Inni klienci sprawdzali również

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Mama na 5. Przybij piątkę - Daisy Upton | mała okładka
-31 %

Mama na 5. Przybij piątkę

Daisy Upton

8.6 / 10 (19 ocen)

34,49 zł 36,04 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

51,51 zł 49,44 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

To nie kraj, to ludzie - Joanna Racewicz | mała okładka
-31 %

To nie kraj, to ludzie

Joanna Racewicz

8.3 / 10 (49 ocen)

41,33 zł 41,95 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

31,59 zł 30,08 zł - najniższa cena 33,90 zł - cena detaliczna

Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania - Steven Weinberg | mała okładka

Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania

Steven Weinberg

7.0 / 10 (1 ocena)

91,51 zł 104,00 zł (-12%) - najniższa cena 104,00 zł (-12%) - cena detaliczna

91,51 zł 86,47 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

Gramatyka historyczna języka polskiego z ćwiczeniami - Stanisław Rospond | mała okładka
-16 %

Gramatyka historyczna języka polskiego z ćwiczeniami

Stanisław Rospond

4.6 / 10 (15 ocen)

57,93 zł 69,00 zł (-16%) - najniższa cena 69,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Psychologia temperamentu - Jan Strelau | mała okładka
-16 %

Psychologia temperamentu

Jan Strelau

5.8 / 10 (32 ocen)

83,11 zł 99,00 zł (-16%) - najniższa cena 99,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Barok - Czesław Hernas | mała okładka

Barok

Czesław Hernas

6.7 / 10 (138 ocen)

83,11 zł 83,11 zł - najniższa cena 94,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 74,00 zł (-10%) - najniższa cena 74,00 zł (-10%) - cena detaliczna

Psychologia środowiskowa - Jacek Formański | mała okładka

Psychologia środowiskowa

Jacek Formański

106,74 zł 106,74 zł - najniższa cena 114,00 zł - cena detaliczna

Gramatyka historyczna języka polskiego - Dubisz Stanisław, Długosz-Kurczabowa Krystyna | mała okładka

Gramatyka historyczna języka polskiego

Dubisz Stanisław, Długosz-Kurczabowa Krystyna

44,71 zł 41,48 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

112,61 zł 93,85 zł - najniższa cena 150,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem