Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe - Lis Anna M. | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-810-2678-9
EAN: 9788381026789
Liczba stron: 273
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 62,00 zł

45,21 zł

42,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

62,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

90,00 zł

90,52 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

131,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

50,11 zł

47,83 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

71,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Inni klienci sprawdzali również

W otchłani mroku - Marek Krajewski | mała okładka
-32 %

W otchłani mroku

Marek Krajewski

7.0 / 10 (1659 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

18,75 zł 18,75 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Co robisz z problemem? - Yamanda Kobi, Besom Mae | mała okładka
-28 %

Co robisz z problemem?

Yamanda Kobi

7.9 / 10 (35 ocen)

37,67 zł 36,92 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Oszukany czas
 - Kinga Tatkowska | mała okładka
-31 %

Oszukany czas

Kinga Tatkowska

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

23,99 zł 26,99 zł (-11%) - najniższa cena 39,99 zł (-40%) - cena detaliczna

41,99 zł 41,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

28,98 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

36,14 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

28,65 zł 22,56 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna

38,19 zł 30,10 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

48,56 zł 48,67 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

33,63 zł 33,63 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

26,73 zł 24,30 zł - najniższa cena 28,20 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

56,26 zł 51,89 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

46,93 zł 36,86 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

22,41 zł 18,68 zł - najniższa cena 29,85 zł - cena detaliczna

52,61 zł 64,90 zł (-18%) - najniższa cena 64,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem