Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta - Magdalena Bochenek | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2654-3
EAN: 9788381026543
Liczba stron: 202
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 65,00 zł

56,86 zł

44,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

65,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-06
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

61,76 zł

49,89 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu firmy. Może myślałeś o sprawnym zarządzie (menedżerach), o skutecznym marketingu, o zaangażowanych pracownikach? W każdym z tych przypadków miałeś rację, ale... pod warunkiem, że firma ta osiąga przychody, które przewyższają jej koszty.
Z tego powodu z całą pewnością można określić, że najważniejszy dla każdej firmy jest klient, ponieważ to on generuje przychody, a w konsekwencji zyski dla przedsiębiorstwa. Oznacza to, że kierujący przedsiębiorstwami powinni dbać o relacje z klientami oraz dokonywać pomiaru ich wartości. Jednocześnie warto zdawać sobie sprawę, że klient generuje dla przedsiębiorstwa nie tylko przychody, ale również koszty. Czy może więc zdarzyć się sytuacja, w której relacja z konkretnym klientem nie jest opłacalna dla przedsiębiorstwa? Jak zmierzyć wartość klienta? Czy poprzez zastosowanie odpowiednich metod można wspomóc kreowanie i maksymalizację wartości klienta?
Książka „Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta" dostarcza Czytelnikowi wiedzy na temat klienta, jego wartości i kosztów oraz metod rachunkowości zorientowanych na klienta. Przede wszystkim jednak stanowi pierwszą w Polsce propozycję wykorzystania metody rachunkowości - zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta - do pomiaru wartości klienta. Zrównoważony rachunek kosztów działań klienta stanowi integrację rachunku kosztów działań i zrównoważonej karty wyników w kontekście orientacji przedsiębiorstwa na klienta oraz skutecznego pomiaru wartości klienta. Rachunek kosztów działań pozwala na prawidłowe wyodrębnienie kosztów klienta, a metoda nabiera strategicznego charakteru dzięki zastosowaniu zrównoważonej karty wyników.
Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości i marketingu. Adresowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami, do kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów ds. controllingu, doradców biznesowych, analityków finansowych oraz studentów kierunków ekonomicznych.

Inni klienci sprawdzali również

Jestem wściekły! - Dagmar Geisler | mała okładka
-43 %

Jestem wściekły!

Dagmar Geisler

7.3 / 10 (18 ocen)

14,28 zł 13,99 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

Listowieść - Richard Powers | mała okładka
-37 %

Listowieść

Richard Powers

7.5 / 10 (339 ocen)

37,94 zł 37,94 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Gwiazdkowy Prosiaczek
 - J.K. Rowling | mała okładka
-36 %

Gwiazdkowy Prosiaczek

J.K. Rowling

8.1 / 10 (719 ocen)

25,42 zł 25,29 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

29,23 zł 29,23 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

30,92 zł 29,96 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

29,99 zł 33,99 zł (-11%) - najniższa cena 49,99 zł (-40%) - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

34,80 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

11,59 zł 11,48 zł - najniższa cena 19,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem