Praca zawiera obszerne, stosunkowo szczegółowe omówienie kilku kluczowych zagadnień ogólnych, zwłaszcza rozwoju, przedsiębiorczości, instytucji, a obok nich szeregu kategorii odnoszących się do przedsiębiorczości społecznej. Autorka odwołała się do bogatego zasobu literatury, co pozwoliło jej ująć szerokie tło problematyki w aspekcie dynamicznym, historycznym. Ta solidna, podręcznikowa podstawa służy Autorce do analizy empirycznej, która objęła opis instytucjonalnego otoczenia polskiej przedsiębiorczości społecznej.
prof. dr hab. Juliusz Gardawski
Agnieszka Pacut – doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Współpracuje z Ośrodkiem Badania Gospodarki Społecznej Urzędu Statystycznego w Krakowie. Jej zainteresowania naukowe obejmują: przedsiębiorczość społeczną, organizacje pozarządowe, partycypację społeczną, polityki publiczne, metodologię badań.
Scholar
Rozwój przedsiębiorczości społecznej w Polsce Agnieszka Pacut
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-664-7049-1 |
EAN: 9788366470491 |
Liczba stron: 182 |
Cena detaliczna: 29,40 zł |
22,31 zł
20,86 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
29,40 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem