Semiotyka w marketingu Jak badać znaki, symbole i kody rynku - Żurawicka Marzena | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-3300-6
EAN: 9788301233006
Liczba stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

62,68 zł

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-06
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

67,58 zł

71,22 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

88,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.
To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.

Inni klienci sprawdzali również

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Schron przeciwczasowy - Georgi Gospodinow | mała okładka
-35 %

Schron przeciwczasowy

Georgi Gospodinow

7.3 / 10 (341 ocen)

31,41 zł 31,35 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Białe Zimna wyspa Spitsbergen - Ilona Wiśniewska | mała okładka
-43 %

Białe Zimna wyspa Spitsbergen

Ilona Wiśniewska

22,90 zł 22,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Mentalista - Camilla  Läckberg, Henrik Fexeus | mała okładka
-38 %

Mentalista

Camilla Läckberg, Henrik Fexeus

37,18 zł 37,08 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Jak wykiwać Hollywood
 - Wilder Ava | mała okładka
-55 %

Jak wykiwać Hollywood

Ava Wilder

7.3 / 10 (87 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem