Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Chłodnicki Marcin, Karel Andrzej | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Chłodnicki Marcin, Karel Andrzej

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-012-1318-3
EAN: 9788301213183
Liczba stron: 208
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 57,93 zł

Oszczędzasz 11,07 zł
-16 %
Zamówienie wyślemy 2021-06-21

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

69,59 zł 58,42 zł

oszczędzasz: 11,17 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.