Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Chłodnicki Marcin, Karel Andrzej | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-012-1318-3
EAN: 9788301213183
Liczba stron: 208
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 57,42 zł

Oszczędzasz 11,58 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2021-09-20
Książki od 3,90 zł!
Książki od 3,90 zł!

Opis

Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł

39,99 zł

26,99 zł

44,99 zł

30,59 zł

44,99 zł

30,59 zł

44,99 zł

30,59 zł

59,99 zł

40,79 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.