Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy - Brown Paul, Maex Dimitri | okładka
Promise

Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy Brown Paul, Maex Dimitri

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-754-1100-3
EAN: 9788375411003
Tytuł oryginalny: SEXY LITTLE NUMBERS How to Grow Your Business Using the Data You Already Have
Liczba stron: 262
Format: 170x230mm
Cena katalogowa: 19,95 zł
Tłumaczenie: Marek Włodarz

19,95 zł 9,98 zł

Oszczędzasz 9,97 zł
-50 %
Zamówienie wyślemy 2021-03-03 Książki za 3,90 zł

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

42,94 zł 29,98 zł

oszczędzasz: 12,96 zł
-30 %
Do koszyka

Opis

Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?
A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.
Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej.
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak:
•Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.
•Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.
•Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.
•Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.
Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.