Ucieczka z pułapki budowania Efektywne zarządzanie produktem - Melissa Perri | okładka
Helion

Ucieczka z pułapki budowania Efektywne zarządzanie produktem Melissa Perri

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-283-6207-9
EAN: 9788328362079
Tytuł oryginalny: Escaping the Build Trap
Liczba stron: 192
Format: 160x235mm
Cena katalogowa: 49,00 zł
Tłumaczenie: Zawiła Anna, Zawiła Tadeusz

49,00 zł 32,55 zł

Oszczędzasz 16,45 zł
-34 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 Witaj szkoło!

 

 

Opis

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie są źle przygotowane kontrakty czy słabi pracownicy, ale niewłaściwe podejście do zarządzania produktem. Innymi słowy, konieczne jest przyjrzenie się fundamentom działania organizacji, szczególnie strategii produktowej.

Dzięki wiedzy zawartej w tej książce szybko zdiagnozujesz objawy pułapki budowania. Dowiesz się, jak zbudować podwaliny pod takie ukształtowanie zarządzania produktem, aby skutecznie rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują, przy zachowaniu odpowiedniej efektywności i rentowności firmy. Znajdziesz wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu, a także szczegółowe wskazówki co do zarządzania produktem jako takim. Bardzo wartościową częścią publikacji są rozdziały poświęcone praktycznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na produkt i opartej na dobrych efektach. Pokazane tu zasady zarządzania produktem są uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!

Książka wyjaśnia:

jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu
jak pracuje i co powinien osiągać idealny menedżer produktu
jak integrować strategię produktową z wizją i misją firmy
jak budować i rozwijać zarządzanie produktem w optymalny sposób
jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt
Wartość, a nie funkcja. Efekt, a nie wynik!
O autorze
Melissa Perri jest ekspertką w dziedzinie zarządzania produktem, CEO firmy konsultingowej Produx Labs, która pomaga znanym przedsiębiorstwom w budowaniu efektywnych strategii produktowych. Założyła Product Institute, szkołę on-line, w której w 2019 roku uruchomiła program szkoleniowy dla przyszłych dyrektorów do spraw produktu. Jest znaną prelegentką. W 2019 roku zaproszono ją do nauczania zarządzania produktem w programie MBA w Harvard Business School.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.