Umawianie spotkań Jak robić to swobodnie efektywnie i z klasą - Książkiewicz Katarzyna, Jasiński Łukasz | okładka
Helion

Umawianie spotkań Jak robić to swobodnie efektywnie i z klasą Książkiewicz Katarzyna, Jasiński Łukasz

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-246-8934-7
EAN: 9788324689347
Liczba stron: 152
Format: 14.0x20.9
Cena katalogowa: 34,90 zł

34,90 zł 17,45 zł

Oszczędzasz 17,45 zł
-50 %
Zamówienie wyślemy 2020-07-06

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

84,89 zł 44,94 zł

oszczędzasz: 39,95 zł
-47 %
Do koszyka
+
=

74,89 zł 39,40 zł

oszczędzasz: 35,49 zł
-47 %
Do koszyka
+
=

74,80 zł 41,39 zł

oszczędzasz: 33,41 zł
-44 %
Do koszyka

Opis

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!
Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym go osobom mnóstwa frustracji? Przyczyna najczęściej jest jedna: ani firmy, ani ich pracownicy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientami i czego oni od nich oczekują.

W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów. Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca – klient, i dowiedz się, jak inteligentnie omijać te przeszkody. Na przykładzie konkretnych rozmów nauczysz się, jak prowadzić konwersację tak, aby była ona przyjemnością zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta.
To wszystko sprawi, że Twoi klienci będą mile zdziwieni i chętnie wysłuchają, co masz im do powiedzenia. Będziesz mógł albo umówić się z nimi na spotkanie, albo załatwić sprzedaż od ręki!

Umawiać czy nie umawiać?
Test z działania i wytrwałego dążenia do celu
Zacznij od przygotowania siebie
Organizacja umawiania spotkań
Telemarketing B2B
Umawianie B2C
Czego nie robić, czyli praktyki zakazane

Wyrzuć skrypty i zacznij współdziałać z klientem!
Książka napisana jest przez dwójkę autorów, mających odmienne spojrzenia na zagadnienia związane z telemarketingiem, dlatego skorzystasz na niej podwójnie.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.