Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży - David Mattson | okładka
Nieoczywiste

Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży David Mattson

Oprawa twarda
ISBN: 978-83-633-9116-4
EAN: 9788363391164
Tytuł oryginalny: The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them
Liczba stron: 212
Format: 17.2x24.6
Cena katalogowa: 69,00 zł
Tłumaczenie: Joanna Wasilewska

69,00 zł 51,58 zł

Oszczędzasz 17,42 zł
-25 %
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.

 

Nominacje Nike

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

118,99 zł 79,07 zł

oszczędzasz: 39,92 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

108,99 zł 73,57 zł

oszczędzasz: 35,42 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

118,90 zł 81,52 zł

oszczędzasz: 37,38 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

121,90 zł 83,32 zł

oszczędzasz: 38,58 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

71,99 zł 54,57 zł

oszczędzasz: 17,42 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

118,90 zł 81,52 zł

oszczędzasz: 37,38 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.

Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.

Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
– jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
– jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
– dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
– kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
– dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.

David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy.
Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.