DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ Wikonka SZCZEGÓŁY>>
Menu

Etnografia wizualna Obrazy, media i przedstawienie w badaniach Sarah Pink Książka

Etnografia wizualna Obrazy, media i przedstawienie w badaniach
33,99 zł
37,80 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 300
Format: 148x230mm
Rok wydania: 2009
Zobacz więcej
33,99 zł
W Etnografii wizualnej Sarah Pink zajmuje się wykorzystaniem fotografii, wideo i hipermediów w badaniach etnograficznych i społecznych. Zdaniem autorki, wizualne metody badawcze powinny opierać się na krytycznym rozumieniu lokalnych i naukowych kultur wizualnych. Wiele problemów badawczych w naukach społecznych można, według Pink, pokonać dzięki zrozumieniu refleksyjności i doświadczenia, za pomocą których tworzy się materiały wizualne i etnograficzne oraz ich interpretacje. Korzystając z własnych doświadczeń posługiwania się fotografią, wideo i hipermediami w badaniach, a także z pracy innych autorów, Pink opisuje proces badawczy od momentu planowania, poprzez badanie terenowe, aż do analizy i interpretacji. Etnografia wizualna jest znakomitym źródłem informacji dla każdego studenta czy badacza zainteresowanego badaniami jakościowymi. "Przedstawiam tutaj koncepcję (...), która zakłada, że aby właściwie przyswoić to, co wizualne, nauki społeczne powinny, jak proponuje MacDougall, »wypracować alternatywne założenia i metodologie«. Należy w związku z tym odejść od postulatu czysto obiektywnej nauki społecznej i odrzucić ideę, że słowo pisane jest w swej istocie najdoskonalszym medium przedstawienia etnograficznego. Nie oznacza to, że obraz ma zastąpić słowo jako dominujący tryb prowadzenia badań oraz przedstawiania, jednak powinno się go uznać za równie ważny jak słowo element pracy etnograficznej. Dlatego też obrazy wizualne, przedmioty i opisy muszą zostać włączone do tej pracy wtedy, kiedy jest to właściwe, dogodne lub wzbogacające nasze poznanie." Ze wstępu Sarah Pink jest wykładowcą socjologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu w Loughborough.

Szczegółowe informacje na temat książki Etnografia wizualna Obrazy, media i przedstawienie w badaniach

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
EAN: 9788323327929
Autor: Sarah Pink
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 300
Format: 148x230mm
Rok wydania: 2009
Podmiot odpowiedzialny: Uniwersytet Jagielloński - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Gołębia 24
31-007 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller

Podobne do Etnografia wizualna Obrazy, media i przedstawienie w badaniach

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Etnografia wizualna Obrazy, media i przedstawienie w badaniach

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość