PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

House of Cards i filozofia Demokracja jest przereklamowana Hackett J. Edward Książka

House of Cards i filozofia Demokracja jest przereklamowana
29,93 zł
39,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Helion
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 320
Format: 14.1x20.7
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
Czy demokracja jest przereklamowana? Według Franka Underwooda — tak. Dlaczego? Bohater House of Cards zaprasza nas za kulisy politycznej walki o najważniejsze stanowiska w państwie. Droga do Gabinetu Owalnego wybrukowana jest hipokryzją, a dotrzeć do niego może każdy, kto będzie wystarczająco przebiegły i bezwzględny. Chociaż wizja takiego świata może wzbudzać w nas trwogę, kultowy serial przyciągnął przed ekrany miliony widzów na całym świecie. House of Cards unaocznia nasze największe obawy związane z polityką, a sam Frank staje się Machiavellim naszych czasów. Wraz ze swoimi sojusznikami prezentuje widzom mroczne intrygi i chwyty manipulacyjne stosowane na najwyższych szczeblach władzy państwowej. Filozofia życiowa Franka Underwooda oparta jest na dziełach największych: Platona, Arystotelesa, Nietzschego, Hobbesa czy Marksa. Autorzy w pisanych lekkim piórem esejach analizują postawy oraz przekonania Franka, odwołując się do — zaskakująco aktualnych — klasycznych dzieł filozoficznych. Zadają pytania o etykę, prawdę, sprawiedliwość i władzę. Książka ta pozwoli Ci nie tylko zrozumieć postępowanie bohatera House of Cards, ale i współczesną politykę. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Frank zwraca się bezpośrednio do widza, czy w dzisiejszym świecie możliwa jest uczciwa polityka, i dlaczego władza tak przyciąga — to właśnie tu znajdziesz odpowiedzi. Zapnij pasy. Wyruszamy w podróż w głąb umysłów ludzi najbardziej przewrotnych — polityków. Ci, którzy dążą na szczyt, nie mogą liczyć na litość. Jest tylko jedna zasada — polujesz albo Ciebie upolują.

Szczegółowe informacje na temat książki House of Cards i filozofia Demokracja jest przereklamowana

Wydawnictwo: Helion
EAN: 9788328333727
Autor: Hackett J. Edward
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 320
Format: 14.1x20.7
Rok wydania: 2017
Podmiot odpowiedzialny: HELION
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller

Podobne do House of Cards i filozofia Demokracja jest przereklamowana

Oceny i recenzje książki House of Cards i filozofia Demokracja jest przereklamowana

Średnia ocen:
6.90 /10
Liczba ocen:
22
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

21/06/2017
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Z oczywistych przyczyn bohater House of Cards jest oskarżany o makiawelizm. Kilka esejów z tej książki szeroko analizuje poglądy Machiavellego na władzę, właśnie w kontekście postaci Franka Underwooda. 

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Z oczywistych przyczyn bohater House of Cards jest oskarżany o makiawelizm. Kilka esejów z tej książki szeroko analizuje poglądy Machiavellego na władzę, właśnie w kontekście postaci Franka Underwooda. 

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Zapowiedź
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość