Menu

Potęga Google'a. Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya Richard L. Brandt Książka

Potęga Google'a. Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya
28,43 zł
37,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Znak Literanova
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 256
Format: 144x205
Rok wydania: 2011
Zobacz więcej
Czego mogą nas nauczyć Larry Page i Sergey Brin? Google to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. W ciągu ledwie kilku lat stała się równie rozpoznawalna i ważna, co Coca Cola czy Microsoft. Jak udało się tego dokonać? Richard L. Brandt zrobił wszystko, aby odkryć sekret dwóch facetów, którzy zmienili oblicze Internetu oraz nadali nowe znaczenie słowu „szukać”.     Potęga Google'a to nowa książka w serii Punkty Przełomowe, w której ukazał się już m.in. bestseller Malcolma Gladwella Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu. W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.

Szczegółowe informacje na temat książki Potęga Google'a. Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya

Wydawnictwo: Znak Literanova
EAN: 9788324016273
Autor: Richard L. Brandt
Tłumaczenie: Jacek Żuławnik
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 256
Format: 144x205
Rok wydania: 2011
Data premiery: 2011-03-25
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
Tadeusza Kościuszki 37
30-105 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Potęga Google'a. Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya

Oceny i recenzje książki Potęga Google'a. Poznaj sekrety Larry’ego i Sergeya

Średnia ocen:
6.26 /10
Liczba ocen:
58
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

14/07/2011
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Z pewnością każdy z nas wie, czym jest Google i do czego służy. Jest to firma, której największym sukcesem jest prosta w obsłudze wyszukiwarka , która w ciągu trzech sekund potrafi znaleźć wszystkie odnośniki do interesującego nas zapytania. Google jest najlepiej zarabiającą marką świata. Skąd na koncie firmy pojawiają się miliony dolarów, podczas gdy zwykły użytkownik może korzystać z wyszukiwarki, poczty elektronicznej, tłumacza i wielu innych usług zupełnie za darmo?! Temu niewiarygodnemu zjawisku postanowił się przyjrzeć amerykański dziennikarz Richard L. Brandt.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Z pewnością każdy z nas wie, czym jest Google i do czego służy. Jest to firma, której największym sukcesem jest prosta w obsłudze wyszukiwarka , która w ciągu trzech sekund potrafi znaleźć wszystkie odnośniki do interesującego nas zapytania. Google jest najlepiej zarabiającą marką świata. Skąd na koncie firmy pojawiają się miliony dolarów, podczas gdy zwykły użytkownik może korzystać z wyszukiwarki, poczty elektronicznej, tłumacza i wielu innych usług zupełnie za darmo?! Temu niewiarygodnemu zjawisku postanowił się przyjrzeć amerykański dziennikarz Richard L. Brandt.

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość