Jak zostać mistrzem marketingu czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa - Fox Jeffrey J. | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8371462336
EAN: 9788371462337
Tytuł oryginalny: HOW TO BECOME A MARKETING SUPERSTAR
Liczba stron: 166
Format: 130x200mm
Cena detaliczna: 39,00 zł

39,00 zł

Produkt niedostępny

39,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe zasady na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!
Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB

Inni klienci sprawdzali również

Temat na pierwszą stronę  - Umberto Eco | mała okładka
-33 %

Temat na pierwszą stronę

Umberto Eco

6.2 / 10 (962 ocen)

23,29 zł 22,36 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

22,48 zł 22,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Brudne gry - George R.R. Martin | mała okładka
-33 %

Brudne gry

George R.R. Martin

6.9 / 10 (58 ocen)

30,33 zł 30,33 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,23 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

47,99 zł 54,39 zł (-11%) - najniższa cena 79,99 zł (-40%) - cena detaliczna

37,89 zł 39,71 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

37,88 zł 37,88 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem