Beauty is my business -  | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-970373-0-4
EAN: 9788397037304
Liczba stron: 162
Wydawnictwo: eBOOKnij to
Cena detaliczna: 69,99 zł
Rok wydania: 2024

49,09 zł

48,30 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,99 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-06-24
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie.

Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę!

Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty.

Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku.

Rozdział 1: Motywacja Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji.

Rozdział 2: Krytyka a hejt Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają. W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją.

Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale.

Rozdział 4: Konkurencja Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty. W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji.

Rodział 5: Make your own business - jak zacząć? Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty. Poznasz w nim podstawy biznesplanu.

Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient?

Rozdział 7: Obsługa klienta premium Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić?

Rozdział 8: Promocja i rabaty Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy

Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach.

Rozdział 10: Reklamacja A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską.

Rozdział 11: Social media Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów.

Zakończenie - czym jest sukces zawodowy W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces?



Idealna dla Ciebie, jeśli:

- Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty

- Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej

- Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes

Inni klienci sprawdzali również

24,70 zł 24,70 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Sekretna mowa kamieni - Parenti Chiara | mała okładka
-55 %

Sekretna mowa kamieni

Chiara Parenti

8.0 / 10 (88 ocen)

20,25 zł 26,99 zł (-24%) - najniższa cena 44,99 zł (-54%) - cena detaliczna

36,99 zł 36,99 zł - najniższa cena 52,99 zł - cena detaliczna

30,42 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Pawilon małych ssaków - Patryk Pufelski | mała okładka
-37 %

Pawilon małych ssaków

Patryk Pufelski

7.3 / 10 (498 ocen)

26,52 zł 25,21 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

21,26 zł 21,26 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

32,99 zł 32,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

48,22 zł 48,22 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

104,99 zł 104,99 zł - najniższa cena 149,99 zł - cena detaliczna

24,01 zł 24,01 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-20 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

56,06 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 79,00 zł (-16%) - najniższa cena 79,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 39,30 zł (-20%) - najniższa cena 39,30 zł (-20%) - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem